clicsor

blog içi arama

Loading

15 Mart 2012 Perşembe

Sigara dumanı temizleme cihazı

  Sigara dumanı hava temizleme cihazı          


hava temizleme cihazı

Sigara dumanı hava temizleme cihazı
 Ben sigara kullanan birisiyim maalesef gardrobum  çalışma odamda. Sigara dumanı tüm giyeceklerimi mahvediyor beni mahvetmesinin yanısıra . Pis kokulu sararmış  giyecekleri hiç kullanmadan yıkamak zorunda kalıyorum. Bunun için odada sürekli mum yakıyorum . Odanın bir köşesine sirkeli sünger koyuyorum. İnternetten araştırdım : sigara dumanını çeken küllüklerden almayı düşündüm ama sigarayı bu cihazın içtiğinden vede gürültülü olduğundan bahsetmişler, bunun için vazgeçtim. Başka ne olabilir diye alışveriş sitelerinde araştırıken birde baktımki ozonlu hava temizleme cihazları var.

Ozonlu hava temizleme cihazları

Bunların çok çeşidi var. Arabada kullanılanlar, USB olarak kullanılanlar, buzdolabı -ayakkabılık- gardrop içlerinde kullanılanlar , odada hava temizleyici olarak kullanılanlar. Çok sevindim fiyatları 5 tl'den başlıyor 1000 tl'ye kadar gidiyor.Ozon gazı havadaki mikropları öldürdüğü gibi sigara dumanını da yok ediyor. Yalnız burada dünya sağlık örgütünün yaptığı bir açıklama var. Sudaki ozon  zararlı değil ama havadaki ozon belli miktarın üzerine çıkınca solunum yollarında  ve akciğerlerde şiddetli tahribatlara neden olabiliyor. Ozon havada 0.05 ppm 'i geçince zararlı olduğu açıklanmış.. Aletlere ionizer, ozonizer, ozon jeneratörü.... falan deniyor. Aletleri şöyle bir inceledim, bazılarının ne kadar ozon ürettiği belli değil. Bu nedenle bu cihaz alışverişinizde mutlaka sertifikalı olmasına ve çıkardığı ozon miktarına dikkat edilmeli.

Hiç yorum yok: